Bus.

jahaja, då har ännu en helg passerat i topphastighet och nu sitter man här som vanligt på söndagar med lika dåligt samvete eftersom det enorma berget på mitt golv av skolarbeten inte ens blivit skådade.. samma visa varje gång!!!! :(

Iallafall så var jag, Emmy , Josse och Fanny på muf-middag på kanalcafét i fredags, var grymt god mat osv men fråga mig inte vad vi egentligen gjorde där? hahaha, menmen ett minne blått :D Vi for sedan till Jenn där princesspartyt börjat och vi hade lite att ta igen efter de två ynka cidrarna som förtäljdes på mufgrejjset. Det gick finfint och vinet smakade bättre än aldrig förr! :) Efter ett par timmar och ett antal X glas vin senare fick vi skjuts ner på stan och klampade då in på kajutan, där var det inte så mycket folk så vi shakade lite innan vi styrde riktningen mot gymnasiefesten som visst varit totalt misslyckad, var mer folk utanför än innanför.. efter det stack vi tillbaka till Kajutan där det var liiite mer folk så vi shakade och busade! :)

Lördagen som var planerad gör-inte-som-förra-året-utan-börja-åtminstonde-med-att-köpa-en-julklapp-helgen-innan-dagen men vaknade klockan 14 så han inte alls med mig.. blir en favorit i repris iår ingen, haha men nääästa år ska jag börja innan sommarlovet med alla julklappar! :) Vart iallafall bara en lugn och skön dag med mysmiddag osv sedan hyrde jag och Stina film, nyaste American pie, var inte alls så bra som de andra.... sedan såg vi "på smällen" och den var mycket bra bakom mina ögonlock. haha! Kom hem strax efter 2 och deckade som en pannkaka i sängen.

Idag vaknade jag halv 1 av att Jenn ringde och hörde om jag skulle med på Murbergets julmarknad och visst, var bara till att slita sig ur sängen och ta en frisk promenad till Jenny och sedan vidare på marknaden, Emmy joinade oss även :D Mys att strosa omkring med alla 100 000-tals panssisar ;) Sedan var det att åka hem och käka innan Emmy ringde och sa typ "hej titta ut, är här. Vi ska åka och handla, kom nu" Så var en sväng på coop, till posten, till solariumet där glömskemz glömt örhängena och en sväng upp på höga :) Han hem innan jag skulle möta Stina för vår promenad iallafall, vi fick även sällskap av Boozo runt nattviken och sedan skjuts hem till Stina vilket vi är evigt tacksamma för :D Sedan tog jag mig en egen prommis hem från Stina, alltså från myran till södravägen, har gått ca 34 mil idag tror jag :D Pappa spelade poker och kunde därför inte hämta mig när jag ville ha skjuts, han hade iallafall gjort mysfika när jag kom hem :D Så nu ska jag slå upp kemiboken (jag vet, komemr inte att hända men känns bra att skriva det) sedan se en film och sova, har sovmorgon tills halv 1 imorgon känns nice måste jag säga :)

Nu är det bara imorgon, tisdag och onsdag sedan är det jullov, i cant wait!!! :D

haha, kan iallafall gå och lägga mig med gottsamvete idag pga all gång :) Tacl för en trevlig helg allesammans som känner sig träffade. Har många minnen lagrade i kameran, HAHAHAHHAHA!

          

Kommentarer
Postat av: Emmy

haha nice kväll. nice inlägg. NICE BILD PÅ MIG OCH MIN KOMPIS!!

2007-12-16 @ 23:25:35
URL: http://emmyz.blogg.se
Postat av: Jenny

Bilden malin!

2007-12-20 @ 10:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0