decembah

Ja, var ett tag sedan jag skrev men nuså. Bättre sent än aldrig.(SNESTAVARN VARNAR!)

Kommer knappt ihåg vad jag gjort sedan jag skrev sist, troligast det vanliga, skola, sova,skola,skolaskola,jobba,sova,jobba,skoola osv.. 

Förra torsdagen var jag iallafall i Birsta, första gången sedan usa-vistelsen så ja, det var någon gång i april/maj jag var där. Hittade mycket fint köpte bland annat 7 kubbar ( ska sy massa fina fodral och ha i mina sängar, som ska bli en hörsoffa,ja, får lägga ut bild när mitt rum är klart) en kjol, ett linne och en skojta som sitter ihop med ett par shorts. Skulle även köpa färg till min blivande fondvägg men hittade ingen nice. Just ja, sov ute iäbro at Empas tis-ons med, var mysi!

På fredagen vart det även en tur ner till Birsta city, racer-Empa hade bilden så blev medtviiinngggggad (ville egentligen inte;)) shoppade då två ljuslyktor, svarta som komme bli bra när mitt rum är klart. Ska nämligen måla en fondvägg, köpa ny tvbänk osv. Hoppas på att jag hinner rensa ur allt gammal rat i alla lådor innan helgen så kapa skrivbordet och flytta det, ha två 90is sänger som en hörnsoffa med massa myyysiskuddarjag kan börja måla, wiho :D Har köpt massa olika ljusgrejjer, nya gardiner osv med så tror att det kan blir hur bra som helst, just ja, ny matta borde jag kunna flörta till mig med av Papi som för överigt är så glad att jag ska rensa ur min svinstia till rum. Så mkt saker överallt som kasnke kan komma till användning någon gång och därför inte ska slängas men nu har jag tagit mig i kragen och börjat. ;)

I fredagskväll var det mys med brudarna i lgh med, var Josse, Ida och Anna som kom för att kika på idol med mig och Emmy, såg även film, vart massa skitsnack om allt och inget, så länge sedan vi umgicks så var kul. I lördags kväll kom Sanna och Per och hämtade mig, vi for ut till Emmy och planerade lite till sälen-resan, kommer blir grymt kul!!:D WAAWAWIIIIEWA!

I Söndags var jag och Stinisen på spegeln och tränade, stod på dom nya trampmaskinerna och höll på dö, var grymt jobbigt! :D Vi var som ny duschade när vi klev av dom båda två haha. Var sedan på skylsöndagen (svettig som ett as) med familjen, trode dom var klara när jag kom så man kunde tigga skjuts hem men inte då.. var sedan gomiddag hos farmof och farfar, fläskfilé, potatisgratäng och beasås MUMMA! :D Sedan åkte jag med mami upp till mormor på kalas, sedan hem med bror och bine på kvällen. Då vid halv 11 fick jag och papi något ryck att mublera om, vi flyttade soffan, tvn osv vart mycketmycketbättre nu! :D

Nej, nu ska jag hoppa i säng, som jag skulle gjort dirr efter att jag kommit hem från Jenn, vi har myst och bara pratat massa! har matte-c kursprov imorong klockan kvart över 8, kommer bli grymt svårt eftersom jag och derivatan inte går ihop så bra.... menmen.

(jaja, skriver kanske lite osamanhängande men det blir lätt så när man inte dkrivit på så länge)

Har iaf sett ett avsnitt av julkalendern med, igårkväll hos mormor med kussen, slog rekordet från förra året iaf då jag inte såg  ett ända avsnitt. Wehey, nu ska jag  och Enpa sova ( hon är med mig varenda minut, sekund ja, vart ända ett)

GOOOODNATTT!:D

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! hoppas du får en fortsatt trevlig kväll :)

2007-12-03 @ 23:51:27
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: johanna

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

bli medlem på länken här ovan. helt gratis och du tjänar in poäng genom att bli
medlem på gratis sidor och beställa gratis saker.
tror ni mig inte så lovar jag att jag betalar det
som ( kostar ) alltså ingenting. du får bio biljetter och även present kort.

2007-12-03 @ 23:57:27
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Empa

hihi och allt som händer dig, händer även mig. du vet vad jag menar, hehe ;) kul det ska bli och se ditt färdiga rum sen :D STÄDAT FÖR EN GÅNGS SKULL DÅ!

2007-12-04 @ 14:56:14
URL: http://emmyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0