GRATTIS HENA

It still blows me away somehow when you seem so proud
of the damage that you've done
you know you are quite the actress
But i'm just not that dumb..


What do I have to say?
What do I have to do?
You're never gonna change...


 
Jahaja, imorogn får vi jullov, NANANAANAN :)

Igår hade jag sovmorogn till halv 1 trode jag men orkade inte kliva upp ur sängen så drooog mig väldigt länge och klockan var ganska precis halv 1 då jag äntligen tog mig ur sängen, sedan kollade jag schemat och hade visst börjat tjugo över 11.. tooo bad for me :P Missade biologin där de fikade och engelskan så det var inga problemas. träffade Stinsen på stan ist även hon hoppade engelskan, vi gick runt och kikade på massa julklapapr till oss själv och testade även 100 0000-tals glasögon.. hittade ett par fina prada, väldigt diskreta med lite guld osv :) Stina gillade dom så, haha. Orkar inte pillra med linser any more. Efter ett par timmar på stan gick vi på tempo och köpte frukt sedan hem till mig, var meningen att vi skulle vara grymt flitiga och plugga sönder kemiboken men.. vi lagade mat, makaroner och falukorv som stina brände..  vi knäppte massa fula kort, vi snackade skit och vi mös :D haha alltså NADA  kemiplugg vart det..

Idag började vi klockan halv 10.. Men sovmorgon även idag lockade och vaknade inte föräns halv 12 då pappa kom hem på lunchen.. Snabbade mig eftersom jag och Stina skulle plugga under hålet mitt på dagen, hoppade i kläderna och sprang till skolan, väl framme i tron om att stina skulle vara putt för att jag var sen var hon inte ens där, den jäkeln var hemma idag. Där satt jag ensam med alla 07:or i Nv-rumemt och läste själv kemi.. (lyssnade på musik) Iallafall kom Fish som även han tagit en lång sovis.

Idag har jag fått smarrighetsmaten nr 1, pappas pannkakor :D MMMHM så sjuk gott, hehe! Har även varit och köpt den första julklappen, en tills imorgon då vi ska ha lillajulafton med klassen och vi alla skulle ha ett paket för 10-20 kr med oss. han även med en sväng på coop där det inhandlades clementiner, ME LOVE! :D

Nu till rubriken, EMMY klarade graderingen idag :) grattisgrattis gullos. Ikväll var jag och Emmy ute i älandsbro med några och såg på film, Vlad elelr ngt.. en vampyrfilm typ.. vet inte vad jag ska säga. den var inte dålig och inte bra. vart iallafall lite race hem, Emmy brassade på, 130 på en 50-väg. haha!

Nuuuu ska jag sova, ska gå och skriva mitt namn på provet och inget mer imorgon, Stina och jag får gå och sova i någon soffa ist.. hål från 10-14.. sedan efter sista lektionen är det julavslutningen med klassen som tyvär jag och Stina måste gå tdigare från eftersom vi jobbar kl 17.. too bad for us, hope we get some gifts anywaaaaaaaay :D

GOD NATT ALLESAMMANS:) Avslutar med en bild från överraskningsfesten tjejerna fixade och blåste mig totalt på när jag precis kommit hem från New York. Vart grymt chokad:D
image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0