Kära dagbok:

image10


Jahaja, då har ännu en vecka passerat i en sjukt hög hastighet, vet inte om det är possitivt elelr negativt? Iaf var den senaste veckan lite sisådär i skolan, hade kursprov i matte-c och utvecklingssamtal..Whooooot a disaster

Helgen har iaf varit riktigt kul, vart gómiddag på fredagen, fläskfilé och potatisgratäng sedan var vi till Mia, (som äger tullportens konditori och var därför sjuuukt mkt fika i alla dess former, tårtor,bullar,kakor jaa.) Jag lämnade familyn där och sprang upp till Jenn där det börjades fördrinka lite, sedan kom Emzern och raggarmorfarn hennes och hämtade oss för att köra oss till Anna/Never där alla tjejer var. Var sjuuukt kul, vi gick sedan till Mitt lyan på fest för att sedan bege oss vidare mot kajutan där det faktiskt inte var så sjukt mkt folk i frerdags. Kvällen kan kort och gott förkortas me orden HAPPY DAY , ni fattar!! HAHAAHAH  var kanske inte så konstigt att man vaknade upp hes dagen efter..?

Lördagsmorgonen ringde klockan 8:00 snoza i 40 minter innan jag rent ut sagt hoppade i kläderna och sprang ner till busstationen för att möta upp min kusin som jag skulle vara barnvakt åt. Var inte alltför pigg efter 3½ timmars sömn.. Vi var iaf på tehcnicus och lekte sedan på stan och donken vart det middag på, även Emmzern tog en timmes rast och joinade mig och lilla Linda. Var sedan på 20-årskalas och käkade ännu mer gosaker , och sedan skjutsade mami och bossi mig till Emzern där vi fixade och donade och sedan kom Stinsen och Bettan oh hämtade oss för att åka till Nobbe, jag och stina åkte hem till mig först för att kika på lite saker och fixa en hel del annat så vi vart ungefär 2 timmar senar.. sry. iaf så var vi där ett bra tag innan vi vandrade ner på stan och till min och emmys lgh där vi tjoade och tjingade till kl 2 då vi vart trötta och skulle gå hem, gick in på stan och chillade lite, sedan när jag skulle hem gick jag förbi mini och vem är inte där då?`Jo den borttappade Stinsen som jag saaaknat så!! :D wihoa. Kom i säng vid halv 5 och var yberpigg ändå.

Söndagen var inte så kul, var allmämt seg och hade lite huvudvärk. släkten kom och skulle fira bror som fyllde 20 så var till att bli uppdragen ur sängen och i myskläder (softade runt i stor thisrt och strumpisar och en xxxxl hood som stina glömt här. Åt ännu mera gosaker innan jag fick skjuts på kvällen upp till Stina, vi sjöng och kollade på bilderna jag tog med, sedan vart det en prommis från myran runt nattviken och tillbaka till myran, efter det vart det ännu mera sång och kemi? HAHAHAHAAH!

Denna helg var sjukt kul, hade noll förväntningar och ja, WILD AND CRAZY var orden!!:D Synd bara att emzern dissa på nattekvisten...

Bilder från fredagen:
   

Lördag :
    

Somsagt, Stínisfinis U're wonderful! Vi drog nilotten på karatefyllorna HAHAHHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0