Överskotts energi!

Jahaja, då har ännu en skolvecka passerat eftersom jag inte räknart med fredagarna i denna skaran, har bara idrott som börjar strax efter 10 sedan kemi så en hääärlog dag alltså. Under denna vecka har jag inte hunnit med så mycket plugg alls, struntat i allt kan man säga.. snart jullov och orken finns inte där om förr. Igår var jag iaf på ett möte med Klasshandledaren, syon och nvrektorn, vart klat att jag ska få byta ut matte d :D WOHOHHOo vill inte läsa den, bli någon annan kurs ist som filosofi eller socialkunskap eller något liknande :) Kommer kännas mycket bättre eftersom matte d och jag absolut inte skulle gå ihop för fem öre.

På tisdagskvällen låg och jag såg på desperate housewives och snackade med Stina, for sedan upp till henne och skulle sova där, vi skulle plugga och mysa. Vart iallafall lite pluggande och sedan spanade vi runt på internet :) Vid 4 snåret var det ej någon mening att vi gick och la oss då vi skulle upp igen vid 7 så då tog vi en härlig och frisk prommis runt stan, från myran runt murberget, hälletorp och tillbaka upp på myran, var grym kallt kan jag medge. När vi kom tillbaka vid 6-snåret hade Stinsens mami precis klivit upp med, hon hittade oss då liggandes på bardumsgolvet vilandes, de har ju nyligen renoverat deras badrum som är så fint så nu och där har de superduper skön golvärme som värmde upp oss efter den kyliga prommisen.  Sedan for vi till skolan vid kvart i åtta, vi hade då fysik men ingen av oss pallade att hålla ögonlocken öppna så vi somnade, min nacka fick ta skiten, den gjorde ont efter den lektionen. Fick iaf höra av klassen hur Gunnar avslutade sin lektion : "Ja vi kan ju märka att vissa engagerar sig liiiiiiiite mer än vissa andra" haha, även att Jonas hade fotat oss och skickat kortet till någon som det visade sig ej befanns sig i vårat klassrum, så undra vem som fick tag på den sköna bilden? Kan iaf säga att när jag igår kom hem vid 4 vare jag som somnade i soffan och vaknade vid 6 då jag snabt förflyttade mig från vardagsrummet till min säng där jag vakande imorse klockan 10 ovet 10. SOv alltså 17½timme... heheh. Missade alltså lucian i kyrkan imorse..

Nu har jag nyss varit iväg och solat med Cecilia (läs stina) och Jenn, var mycket skönt och är även vitare än snön.. inte solat sedan i somras så det harsin förklaring det med. Men ska försöka bli lite brunare inför nyår. Nu ska jag gå och ta ett glas juice, och sedan hoppa till kojs och läsa lite i min superduperbraiga bok! ( tro vad ni vill, jag har börjat läsa  de senaste månaderna) Justja, var med Emmy en sväng och handlade med på Coop idag, rallykalle där!

Ses imorgon på princessparty, ja princessparty, ni kan ju gissa vem som står för förfest. Jenn förstås :D kommer bli sjuktkul med en massa vitt och tjejer, grr can't wait!  :) :)

Pusskram.image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0