sjukling!

Jaja, haft ett blogguppehåll nu ett tag, but now back on track! :D

(BÖRJAR MED ATT VARNA OM ALLA STAVFEL MEN ORKAR INTE LÄSA IGENOM DET, KLOCKAN ÄR TROTS ALLT 02:55 OCH JAG HAR VARIT UPPE SEDAN KL 8....)

Julen har varit mysi och jag håller nu på att packa inför sälen, jag vet sista minuten men kom hem från vemdalen ikväll och då, raka vägen till solariumet i hopp om att bli lite brunare och sedan hem för att tömma väskorna ut och in och slänga in allt i tvättmaskinen ör att tvätta, håller på med sista maskinen nu, klar om tyP 15 minuter. Då ska det hängas och sedan ska jag sova tror jag... om jag hinner ;)

tillbaka till julen, fick finfina julklappar av allA och var mysi att träffa hela tjocka släkten osv ;) Var med papi och hela den sidan på aftonen och mor och hela den sidan på juldagen :)

I onsdags var vi till Birsta och shoppade lite, pappa var storshopparn av oss alla i allafall, för min del blev det bara en tröja och ett par skor. var meningen att vi skulle åka till vemdalen på kvällen men Dennis var tröttis och det var halt så vi åkte på torsdagmorgonen ist. tur det för jag deckade i soffan kl 19 och vaknade kl 8 dagen efter, hade feber var tok förkyld och ont i haslen så på fredagen då vi skule åka i backen var det lugna puckar för mig, softade i stugan osv medans resterande var ute och lekte :D Men idag var jag med ute i backarna för att jag kände mig bättre men tji fick jag, nu är jag ännu mer förkyld.. grr! Iallafall idag när vi skulle hem inträffade en hemsk sak vi kom och körde ca 10 minuter efter Emmy och hennes papi, då vi kommer fram till en trafikolycka, vi kliver ut som de andra också gör och hör oss för vad som hänt, eftersom emmy och Arnold just åkt med tyckte jag att de borde stått i kön med, ringer på bådas mobiler men går inte att nå någon, så jag frågar en av brandmännen: det var väll inte en silvrig jeep inblandan? då får jag svaret - Jo det är en silvrig jeep som frontalkrockat! jag börjar genst grina i chock och vi får springa in mot bilarna, där stod de fler som sa att alla klarat sig osvosv men att de hade fått lämna bilarna och åkt iväg någonstans (kommer inre ihåg om det var till sjuklhuset elelr vad det var) och jag i chockad som aldrig förr och med tårarna sprutande ner för kinderna i tron om att det var Emmy och Arnold som krockat me nsom tur vad var det inte dom utan en annan silvrig jeep men gud, har aldrig varit så rädd tror jag! min HENAS ju!!! :D I LOVE U EMMY<3

Och imorogn, SÄÄÄLEN wooho, knulla alla brudar!!!! Åker klockan kvart i åtta imorgon bitte alltså måste jag kliva upp om 3 timmar och jag har fortfarande en tvättmaskin igång.. BRA PLANERAT MALIN!!!!! Menmen, är nog inte någon mening att gå och lägga sig ens, eller? kan sova de 45 mil som vi har till sälen härifrån! :D hehe. ska iallafall bli sjukt kul att fira nyår där, sedan att det är ca 50 andra från härnösand som ska dit gör inget, det kommer vara massamassa andra med :D WOHOHOHO! :D

Nej nu ska jag gå och kolla till tvätten, i hopp om att den ska vara klar! (HOPPASHOPPAS) ha det bra alla och GOTT NYTT ÅR!!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0