Lördag!

Ja, gårdagen var iaf helt okej :) Föst goooomiddag hos Kurtan och Ulla, efterrätten vad smaskensch :D Sedan kom Hanna och Ante förbi och hämtade mig för att sedan åka ut till Älandsbro och Åsa, där var det lite blandat med folk osv men trevligt värre :) Var dock bara där till niosnåret innan Ante skjutsade oss till Hegga. Hos Hegga var det massamassa killar, säkert 20 killar när vi kom och då 3 tjejer hehe menmen :) Vi drack och folk kom, var mycket kul och även att ett skivställ som var sorterat efter bokstavsordning vältes och i hallen vart det ett hål i väggen :( UH! Vart prommenix ner i snövädret på stan och efter lite snacka och sånt slutade det med att jag gick hem till Papi och sov, var hemma redan kl 01:15, såå skönt :D
 
Idag har jag sovit och läääääst bok, jag vet jag ljuger inte!! :D Har fått för mig att det är en oskriven lag att ha läst alla Harry Potter böckerna så började läsa den första nu som jag började läsa året den kom ut men bara läste typ 3 sidor i.. skam:( Nu ska jag cykla till Pia på middag, och ikväll har jag ingen clue vad som händer, kan bli allt från inte vet jag till mjukisar framför soffan! ( låter inte allt för dåligt om jag säger så) Men nejnejnej nu måste jag cyklacykla i snövädret till Pia om jag ska få någon Middag! Lax skulle det bli, MHHMH! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0