oho.

Nyuppstingen och ska bara hoppa i mjukisarna och kuta ner till badhuset, lite gym och ev lite smining nu innan lunch sedan upp till murberget på ngt jäkla sameutställning med klassen. Blir nog lunch out idag med klassen va? :) hoppashoppas :D

Nej seså, sovit runt 11 timmar inatt men fortf totaly tierd. JObbe igår gick bra, bara det att jag sista timmen fick byta projekt till sthlmsprojektet,inte föräns efter 47 min fick jag ett svar i telefonen. Då vare tjat om nix med.. Dumma idioter som skaffar nix men inte vet vad det riktigt innebär. menmen det var det ända svaret jag fick med, och eftersom det inte var dialer så höll jag mig vaken iaf.

Gymmegymme NUUUUU!! :D HEEEEEEEEEEEEEEEEELG,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0