SälensälenSÄÄÄLEN

WHEEEHEEEY, ändrade planer. Det blir nu sälen-stöten över nyår istället för Åre, kommer bli KULKULKUL WAAHAHAHAHA längtar, börjar räkna ner :) Sedan är det ju Emmy som nu fixat allt här på sluttampen (heheh bytt stuga 3ggr, avbokat massa stugor osvosvosv) men men iaf har emmy privileget att välja säng först ochoch OOOOCH hon och jag ska dela rum, en myspysskönaste dubbelsängen ska vi ha. I LOVE U HUN. :):)

Annars så har jag inte skrivit på et tag nu. Ska försöka smamanfatta tiden som varit.

Fredags förra veckan var det iaf skola, måla lite i lgh, hem fixa och åka till Faster som fyllde år, även farmor fyllde år och var där. MYCKET trelivgt :) vart en hel del wii-spelande och singstar (uhhuum, min sångröst är inte en vackraste kan jag medge) även att faster hade lagat världens godaste hallon/blåbärspaj. MHM! Eftersom att du läser, ge mig receptet!

Löedagen bestod av jobb och sedan donken, MHm var mycket gott. På kvällen vart de plump och massa skitsnack i lgh. grr
kuligg.

Söndagen bestod av.. STÄDNINGEN, har börjar rensa ur mitt rum, har så fruktansvärt mycket småskit överralt som kan kommas för användning nåågongång och därför inte ska slängas, menmen jag svalde min stolthet och har nu fått ihop 2 sopsäckar med diverse kläder och skit. GOD JOBBBBBB MEJLIN!

Måndag,tisdag och onsdag har väl varit ungefär likadana, väckarklockan har fått sig en redig smäll alla 3 mornar, HATAR att kliva upp när man kan sova. :( Skola, hem, plugga,datorn,städa,plugga och idag har jag även jobbat, ska även jobba imorong och på lördag med, katjingkatjing i kassan den 25/dec plus alla julklappspengar, MHMHMHMH kan behövas till mina 3 kommande resor under jullovet, vemdalen,sälen och sthlm :) CAN'T WAIT!! :D I måndags var jag och Papi även och köpte en ny persien (big time stavning), nya gardinder och en jättefin ljusgrejjsimojjs till mitt rum. me like, wooohoh. Har även satt upp massa kort på mitt rum, har 3 garderober på rad så dom är täckta med massa kort på mig och emmy från diverse resor och andra festligheter. MYCKET NICe blir så glad när jag ser dem, hehehe massa massa minnen. Ja hena, du förstår ju vad jag snackar i.HAHAHA

Jenny ringde även nyss, hon ska nog också åka till Sälen över nyår, ;MHMHMHMHMHm, baby it's gonna be sooo much fun! tralalalala.

Biologiprov hade jag idag med, det gick nog sådär iaf, känndes ganska bra :) Nej, nu ska jag gå och ta mig en macka och ett glas juice eller varför inte en smoothie Stina? :)

Sooooo long flagstång

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hena jag måste få komma och se alla bilderna på garderoben, och ditt för EN GÅNGS SKULL städade rum :D loveu

2007-11-21 @ 22:34:58
URL: http://emmyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0