Time goes by, slowly? FAAAAST!!!

Jahaja, då har ännu en skolvecka passerat med inte en liten sen ankomst ens, PRICKFI vecka! DENI :D:D mycket stolt. haha, veckorna går så otrolit fort nu för tiden, fredagar är dom bästa skoldagarna och dom räknas inte ens, sovmorgon-idrott-lunch-kemi-HELG :) mr like.

Denna vecka har jag och Jessica hunnit med att jobba tisdag och torsdag (blir även lördag) för att skrapa ihop so money till jullovet då ett X antal kronor kommer att spenderas på diverse saker. 26/12-29/12 =VEMDALEN 30/12-3/1 ÅRE STHLM ett par dagar med innan skolan börjar :) kommer bli helt awsume.

I förrgår var jag och Emmy och målade vardagsrummet i lägenheten med, färgen som vi kletade upp på väggarna var dun (blandning mellan vitt och sand) vart mycketfinis sedan idag hade Emmy varit där och målat lite till, sedan någon dag ska vi även måla fondväggen, coffe :) sedan på lördag har vi ju det vi gör, då ska köket målas wwaawawiiieeeaawaaa:D kommer bli SÅÅÅÅÅ fint.

Nejmen annars har det inte hänt så mycket i veckan, skolan går inte så bra, matte-c KILL ME!!! fattar inget, då menar jag INGET :( fyfyfy. Imorgon ska jag iaf till faster i sundsvall och gratta henne och farmor som båda fyller år. grattis på dom. kommer bli kul med lite singstar och nintendo wii, gillar att leka, speciellt med min Hena, om någon har ett spel över så GIVE US, WEEEE WANT IT! :)

ska gå och läsa lite kemi nu, buffertlösningar osv så jag för en gångs skull kan få briljera på en kemilektion med att kunna en fråga eller så. haha jag vet, hena vet, kommer gå raka vägen till sängen pch sooova.

Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Emmy

haha hena, vi vet båda två ;) SKA VI LEKA ISTÄLLET? :D

2007-11-16 @ 09:46:59
URL: http://emmyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0