Varför, Johan Tallbacka?

...

Igårkväll hörde jag på nyheterna att en 18-åring omkommit i stockholm, brydde mig inte särskilt mycket för det drabbade ju inte mig? Idag fick jag beskedet, det var Johan om omkommit. Förstår inte. Overkligt. Sorg. Orättvisa. ja, vad mer? VARFöRVARFÖRVARFÖR just han? Livet är inte rättvist och det förstår jag nu, Även fast vi inte var dom närmsta vännerna känner jag stor sorg, för dig och dina nära. Kommer aldrig glömma kvällen i våras, då vi fick idén att bada, när Jenny hade silvertejpen och vi alla var glada, vattnet svämmade över på golvet och det vart många snygga posarkort.



Vi saknar dig Johan tallis tallbacka och kommer aldrig att glömma dig, ses i nangijala vännen! :)
19890917-20071026

/ Malin, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0