Jobb, jobb och åter jobb.

Sitter just nu och väntar på samtal, dog av ganska rejält precis konstigt nog. Första timmen gick åt till uppstart och lite utbildning eftersom det inte gick att logga in, har redan på 1.50h såfått iväg 3 st. Woooho jobbar sakta men säkert upp provisionen haha.

Annars idag så har vi lekt i skolans fotostudio, det var fruktansvärt roligt. Vi fotade till vårt miljöprojekt och han även med lite flummbilder haha. Kul att kunna få fota med "riktiga" grejjor. Hade även kemi idag som jag för en gångskull fattade något av hha, Stina med, eller hur? =) Var även schmaskig mat idag på skolan, göingesoppa med gomackor :D Fick skjuts ner på stan av Melker idag med, duktig på att köra :D

Satte mig ute en sväng  när jag kom hem, blåste ganska rejält så gick i efter en inte allt för lång stund, Har även börjat läsa en bra bok, Gossip Girl som jag lånat av kusspuss min. (kommer snart och lånar de andra i serien haha )

Nej nu ska jag fortsätta att säljasäljasälja så jag får åka utomlands i juni hehehe ( har ingen chans med tanke på hur mkt c'vissa jobbar)

Imorgon fyller mami år, iiiiiihie Grattis i förskott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0