Sådär, då var helgen över.

Ännu en helg med strålande vårväder har passerarat. Jag kan inte låta bli att skutta fram på gatorna i detta sprudlande väder. hihi gillar det starkt! =)

I helgen har jag hunnit med en heldel faktiskt. Fredagen började med skolan sedan vart det en sväng om på stan där jag shoppde lite smink, en tunika och några par tights. Vart sedan lite stressigt, grillning hos pia sedan hem till Stina på förfest. Var en kul kväll om man bortser från vissa saker. Synd bara att vi aldrig kom ner på stan i tid så vi kunde gå på kajutan.. Men det kommer en annan dag.

Lördagen bestod av jobb, 11-17 så var ganska trött hela dagen. Inte bakis= mådde dåligt utan bara lite slö. Efter jobbet vart det  återigen middag hos pia  innan Lol(lo) kom och hämtade upp mig (GRATTIS TILL KÖRKORTET) sanna och birgitta, det blev tjockisgotta och film hos henne. Mys!

I söndags bar det av till Sundsvall (eller sun-city som drygos säger) kusinvitamin fyllde hela 17 år, grattis Pernilla! så vart god mat och tårta samt prommis där nere. Han även med en sväng om på Birsta innan. Såg massa fina saker, snälla låt det bli fredag snart så jag får lön! :D Direkt efter for jag hem till Stina, vi pluggade från 20:30-02:30. Läste biologi till privet idag och det känndes bra faktskt!! :D Imorse gick vi hemifårn Stina(myran) hem till mig (kiörning) sedan till skolan och var på plats till 9:20, inte helt fel för att vara oss! :D WÖÖÖö

Dagen idag har iallafall varit härlig. Hade bara ett prov sedan jobbade vi lite med miljöarbetet innan jag och Stina tog en svängom på stan, hittade ett par sjukt snygga leejeans som jag nog ska köpa på fredag, lite pösiga! mhm me like. Sedan vart det en prommis hem, deckade i soffan efter lite Gossip Girl-läsning. Nu har jag nyss kommit in efter en prommis med vovvarna och Stina. Vi gick ut mot sälsten sedan satt vi efter vattnet och gonade och planerade lite inför Sthlm nästa veka. YESA!

Alltså kan dagen förkortas med : PROMMMMMENADER HELA DAGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0