5 december

Har nyligt kommit hem från jobbet, var kvar på skolan tills klockan var 4 för vi höll på med en tävling, privat ekonomi. Han inte hem innan jobbet så vart att göra ett par ärenden på stan ist, köpte ett nytt puder eftersom mit tog slut imorse, vart samma märke och färg, Isadora mineral, liiiiiiike it. Fick även tag på denna mascara som jag väääääääntat på ganska länge,äntligen är den min får testa den imorgon och se om den funkar.



Såhär skrev iallafall Frida Fharman om den:
För ett tag sedan träffade jag en tjej som jobbar med bla. Max Factor, hon sa ett de snart ska lansera den bästa mascaran hon någonsin prövat. Lite skeptisk var jag allt innan jag själv testat. Men så fick jag hem ett pressprov på nya False Lash Effect Mascara i förra veckan och visst hade hon rätt. Nu har jag prövat den ett par dagar och den är faktiskt fantastiskt bra! För att inte vara en dyr lyxmascara så är det här förmodligen det bästa som marknaden kommer att ha nästa år. Den ger böjda, flylliga och långa fransar på samma gång, jag märker verkligen skillnad. Med den här behöver jag faktiskt inte använda mina fakefransar som jag så ofta gör. Dock har jag märkt att den smular lite efter ett tag, men effekten är som sagt riktigt bra! Ni får dock hålla till godo ett litet tag till, den släpps först i vissa butiker i December och därefter i Januari till priset av 179 kr.



vart även tvungen att köpa denna palett från Viva la diva som jag läst om mycket på alla dessa modebloggar den senaste tiden, fick passa på innan den tar slut.




Såhär skrev Bjooti om denna:

Och till sist min stora favorit, High Pearl eyeshadow collection. Denna låda innehåller inte mindre än 48 skuggor som är fantastiskt mjuka och fullpackade med pärlemorpigment som lämnar en metallisk känsla. Färgerna är underbara och denna palett är helt enkelt fantastisk! Vad kostar den då? 159 kronor! Det är nästan löjligt billigt för så många skuggor. Märks det att jag är helt såld på denna?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0