Looking good, looking jävligt good!

Österrike, Bad gastein -08 är den sjukaste resa jag varit på, spelar ingen roll vad jag skriver för det måste ha upplevts. 

Sthlms-gänget vart sjukt nice, backarna bra (?!!!!??!!!!), alkoholen var god, maten smake bra (?), hotellet var fint, relaxen var skön och krogarna var bra skit. HAHAHAH, bortamatch, hemmamatch? Visst hade man väskan i ett rum men sedan vem som sov vart spelade ingen roll, första natten sov vi 5st i min och Malins säng plus Andreas som sov i Malins resväska. När vi klev på planet och skulle hem så skakade jag bara, höll på att svimma, uscha. Det var en riktig intensiv resa. åhåhåhåh, take me back! Också somsagt, det som händer i Österrike, stannar i Österrike!

Mer biler kommer imorgon!! =) 


    
     
   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0