Alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag allihopa! :)

Började dagen till ära med en lång och härlig sovmorgon innan det var dax för kemilabb på eftermiddagen, där vi, jag och birgitta var de ENDA i klassen som klarade av att slutföra labben korrekt, den gick ut på att framställa etanol (alltså ungefär 80%spriit) vi började med jäsningen för 3 veckor sedan och idag brännde vi den! Woho:D Var lite kul att göra denna labb eftersom jag annars inte fattar så mycket med alla saker hot och dit i kemins värld!

13:25 skulle Emmy ta bussen till Sundsvall och jag skylle ta 15:25 bussen ner eftersom jag gick längre (trode jag) men seedan visade det sig att vi inte hade någon biologilab så då cyklade (ja precis, cyklade till skolan idag, höll på att blåsa över räcket ner i vattnet) jag ner på stan och han med 13:35 bussen, men vem är det då som segade och tog en senare buss? Jo Emmy, haha så då var det helt plötsligt jag som fick strosa utan henne en timme! Väl nere i Svall hittade vi världens finaste balklänning åt Emzer iallafall, kommer bli intressant att se hur det blir! :) Balens drottning gissar jag på! <3 Shoppad elite med, en body och en thiiiisha och justja, 2 par örhängen slank ner i väskan med.

Nu har jag precis kommit hem från Ärro, var ut med Emz en sväng ut dit och käkade goomaten som hennes mamma och vän käkade, smaskenz! Nej, nu ska jag kila ut en svänglish med Magda innan jag ska sova! Är ensam hemma nu med eftersom papi är söderut på någon skidtävling. LYCKA TILL IMORONG!

Och justja, fick iallafall världens finaste armband av älskade mami idag i alla hjärtansdagspresent! I LOVE YOU<3 

image49

I LOVE U!


Kommentarer
Postat av: Emmy

ditt svin! jag segade ju mig för att du frågat om jag kunde åka samma buss som dig senare! LOLLOLOOOL. Men även fast du myttar, så älskar jag dig med! :D ILU!

2008-02-16 @ 16:08:29
URL: http://emmyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0