Helgen

Helgen gick fort men ack så mys den var! :)

Fredagen bestod av skola och på kvällen var det dax för klassfest, vi höll till i BIK-stugan  och det var faktiskt mycket trevligt, vissa blev fullare än andra och jaa, alla skötte sig suuper! :D KOm hem redan halv 1 så var skönt att få sova relativt tidigt.

Vaknade även ganska tidigt på lördagen och mådde superduper eftersom jag inte druckit något på festen, var bara hemma och strosa på innan jag åkte till Stinsien för att plugga, göra svenska som ska publiceras till helgen. Vi tog även en prommenad efter melodifestivalen, den så kallade bingorundan som ja.. var sjukt läskig! Kolsvart och massa konstiga ljud.. tur att vi hade varandra säger jag bara! Vi bakade även superdupergod marängtårta innan vi deckade redan klockan 12 :D  Att sova hos Stina är det bästa som finns, okej kanske låter konstigt men att vakna mitt i natten och höra stina konstigaljud får en att känna sig trygg haha. Och vise värsa, jagvet vi är knas menmen.

Söndaen bestod av mitt första testpass på televinken, medlyssnade ca 1½ h innan jag tog modet att börja ringa sjääkv, det gick superduperbra!! :D På 2½ timme sålde jag 6 st vilket är bra, tror man skulle sälja ungefär 1 i timmen. Så jaa, hoppas det går lika bra imorgonkväll då jag ska ha mitt andra och sista testpass! :D efterjobbet åkte jag, papi och farmor och hälsade på farfar på sjukhuset, han har nu blivit förflyttad till rehab då det går frammåt! :)

Nu ska jag hoppa in duschen och sedan trampa iväg mot skolan för att ha kemi! :D

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0