LESSLESSLESS!

Igår fick jag för mig att jag skulle försöka fixa till bloggen, har aldrig gjort något likande så har suttit och lekt mig fram.. Har även lyckats fått menyn längst ner och kan inte få tillbaka den, så är det någon vänlig själ där ute som vill hjälp mig så vore det helt okej för mig ;) haha

Dagen har varit helt okej iallafall, haft engelska, kemi och biologi. Gjorde faktiskt en hel del uppgifter på kmink idag vilket känns great just nu. Vi flyttade även kemiprovet till fredag v.11 eftersom vi tydligen är lediga nästa fredag och sedan är det sportlov! WAAWAWIIIIEWA!  =)

Kom hem och ringde Stina som vart hemma idag, och inte bara det, ringde och VÄCKTE Stina klockan 2 då skoldagen var över och hon trode att hon vaknat för att skolan skulle börja, HAHAHA! GULL =) Har haft mysdagar med henne nu, både måndag och tisdag har vi cyklat hem till mig och slöat i soffan efter skolan, sovit och lagat mat, tur att jag har en sk. Soulmate =)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen sedan blir det jobb klocka 5, see u later! (och då vill jag ha hjääälp med bloggfixandet hörrenini)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0