Sportlov eller något

JAAAA; äntligen lov säger jag såhär fast det är en skoldag kvar och det är morgondagen, har dock bara en lektion och det är miljölabb som börjar klockan 14:15 och pågår en timme så jag är GLAAAAAAAAAD!! :D Ledig tills den 10 mars =) Känns great!

Denna vecka såhär långt har gått sådär lagomt segt, tur att jag fått umgåtts med favortiStina mycket iallafall, mhm planerna vi smider är bra, kommer bli bästbästbäst and you know it baby! =) Skolan rullar på och vi har inga prov elelr något allts denna vecka vilket är supersuperskönt, däremot efter lovet så är det 2 prov första veckan, både biologi och kemi. Tur att man har lov så man kan plugga då.. NOT!

Nu har jag faktiskt precis kommit hem från jobbet, tog på mig ett pass på ib bara för att.. Inte fått några timmar på vinken ännu så ska det bli nå pengar i slutet av mars så fåre bli ib ett par timmar, ska nog även jobba 4h imorgon :)

igår var det vår och idag är det.. VINTER!! Förstår inte, slask är inte kul, hellre 25 minus och massa snö än vår och slask.. BRR menmen, det blir nog fint väder så småningom, eller hur Stins?

Detta vart ett lite hastat inlägg men pappa ska sätta sig med jobbet och spela poker nu så fick skynda mig lite innan jag ska utrymma. Hoppas alla haft en trevlig dag! :)


Kommentarer
Postat av: STINA

jag har hört att vädret blir bättre, stämmer det? ;)
sedan har jag hört att stockholm ser fint ut i mitten av april;)

2008-02-29 @ 00:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0