Torsdagen den 21 februari år 2008

Vad är det för årstid nu? Inte kan man kalla det vinter och inte kan man säga att våren har kommit redan i februari.. Även om jag gillar vädret vi har nu, soliga dagar med lagom temperatur så vill jag innerst inne har en riktig vinter just nu, åka skidor,pulka göra snöänglar och bara kura upp sig i soffan med en filt och dricka varm choklad. Jag gillar inte klimatförändringarna.

Jobbet igår gick sådär, var lite trögt med svar och de flesta jag fick prata med vile inte binda om sig utan ville ha nya boxar, hade sagt upp abonomanget eller var nöjd. Fick dock iväg ett sälj och 3 st som jag skulle återkomma till idag som var mycket intresserade, synd bara att jag inte får chansen attt ringa dom idag haha. Vi fick iallafall sluta en timme tidigare ftersom serven dog så alla tappade internet, för mig dog det mitt i ett samtal, skulle i stort sett precis sätta igång med avtalet och då bröts det.. De var iallafall nöjda med mina insatser och det blev en anställning vilket känns great! Får se när det blir jobb nästa gång, de har precis startat upp ett nytt projekt som de måste komma igång med och sedan blir det massamassa jobb hoppas jag! :D

Idag är det superduper fint väder, får bli ullkappan idag. Ska käka lite frukost(lunch) nu och fixa mig och sedan bege mig till skolan, biologilabben börjar klockan 12 och efter det har jag en kemilab, wiie! Gillar de lektionerna =)

Tänkte bara passa på att slänga upp en bild, en underbar  tunika/klänning från koola Anna. Fyller ju trots allt år om 13 dagar.
image54
PUSSS&KRAAAAAAAAAAAAM!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0