Det är inte en vanlig dag för det är Biggans 18-års-dag Hurrahurrahurra!

WÖÖÖÖP, SÅ HÄR FÅR DET FAN INTE GÅ TILL!!!!!!!!!!

Ja, helgen har varit mysilus. Lördagen passerade i hög hastighet måste jag säga, var på Stan med Stini och sedan käkade jag lunch med Mami på stan. Mycket gott, sedan vart det bara till att gå hem och svira om innan det var dags för pizzabak på tullportens konditori, sedan kom Jenny och Stefan och hämtade mig, handlade tårtgrejjs och åkte hem till Jen där vi, jag, Jen, Stina och lisa bakade tårta till Birgitta som skulle firas.

Åt och drack gott sedan vandrade vi ner till stan där vi fick något nytt att skriva i vårt CV, nämligen pizzautdelare. Vi åkte en stund med Bullen som jobbade och fick även hjälpa till att dela ut, dricksen där vettni! Sedan spenderade vi lite tid på Big Boy och mini innan bullen slutade och skulle köra hem oss till Stinsen. Väl hemma på lingonstigen käkade vi goofika, kesomackor á la Malin&Stina, te och juice :) Mkt gott innan vi deckade och sov tills halv 3 idag.

Dagen har för övrigt spenderats hos Stina, vi har tjockat oss, promenerat och pluggat svenska. haha, tack Lars för maten! Och pappor imellan, HAHAHAH!

Att sånna saker faktiskt inträffar är sjukt.. AH, vet inte vad jag ska skriva, känner bara så stor sorg för de nära och kära. FY TUSAN!! Hon hade hela livet framför sog. Vila i frid Angelica!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Din rubrik > såhär får det inte gå till

2008-01-22 @ 12:19:14
URL: http://emmyz.blogg.se
Postat av: Emmy

lol jag skrev värsta kommentaren också står det bara med en halv mening, hm? Men iallafall skrev jag att din rubrik, såhär får det inte gå till, stämmer så bra. För en hel helg utan hena? Hallååå? det är typ ett världsproblem!!! GAH! MISS U HENISFENIS

2008-01-22 @ 12:20:50
URL: http://emmyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0