igen..

Vad är det med mig? Jag är piggare än piggast just nu och klockan är 2 på natten.. Tur att jag inte har några lektioner imorgon, wohohoh!

Idag var jag iaf och gjorde provet, gick inte så super men kursprovet är ju nästa vecka så ska göra det då igen ju. Annars var jag på min sista mattelektion idag, det känns helt insane!!!:D Idag kändes det som om hela klassen var borta, Stinsen är sjukis, Jenny med och massa andra är borta, Melker den fuskon är i Egypten, stanna där du om du kommer hem och är brunare än mig blire inte kul.. Jag är för övrigt det vitaste mäniskan på jorden, vitare än snön :( (hej solariumet imorgon kasnke)

Nanana, nu ska jag gå och dricka lite citronvatten! MUMMA (: Och sedan lägga mig och försöka sova, iaf läsa lite såg att papi köpt aftonbladet. Snart är det helg med, wiiiho Känns bra. Födelsedagskalas hos Fnysi i stigsjö på fredag och ev klassfest med. Sedan är jag ensam hemma fredag-lördag för papi ska till sveg och åka skidor (: Good luck have fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0