Nytt.

Nytt år nya möjligheter..

Idag har det varit en lugn och skön dag, om man bortser från löpturen till skolan imorse, sprang till gymnasiet på 15 minuter hemifrån måste vara något slags av rekord. Började med engelska och där satt vi och skrev som nå små illrar, fick skrivkramp efter 60 minuters konstant skrivande. Tur att lektionen inte varade längre och att vi lämnade in "uppsatsen" direkt så att den inte blev liggandes hemma. Hade sedan kemi som jag faktiskt begrep mig på idag, mycket bra! (: Sedan lunch biologi och hem till stinisfinis en sväng, sedan gick vi ner på spegeln oh tränade en snabbis innan vi traskade hem igen, har gått himla mycket idag, hemmifrån-skolan-myran-spegeln-tränat-hem. Bra med motion!

Stackars Jenny som åkt på en allergichok idag med, i hope you'll be fine Hun!

Slappat hela kvällen, jag förstår inte varför jag alltid är så trött? Tror minsan att fröken kanske måste börja käka lite vitaminer etc?

Soooova nu, wiiie! :) Jag tycker att Emmy,Stina och Biggan är söööta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0