Söndag IGEN

jaha, då var dena helg över. Tragiskt nog.

I fredags var det en lugn skoldag med enbart miljö och idrott, en 5 minuters sväng på uf-mässan blev det förstås också eftersom jag liks skulle ner på spegeln och träna =)Var även på stan en sväng med mami, köpte en massa roligt och välbehövliga saker (: Vart även middag och hela fadderullan hos Josefin eftersom att hon fyllt 20 år, gamkärringen! Shakade lite på kajjan innan jauo (stavning) var så snäll att skjutsa hem mig, emmy och Josse.

Igår vart det lugna gatan med middag hos farmor&farfar, mhm gotti med efterätt och hela köret. Orkade inte laga mat själv eftersom pappa jobbade så! =) Sedan kom Sanna och hämtade mig och emmy så for vi upp till Lollo där även Anna var på mys innan det var dax att hoppa till kojs.

Idag har jag bara tagit det lugnt, var på en promenix med Jenny och Bruiser och även på härnöhallen där vi köpte baugetter och kykling&curryröra och massa annat smått och gott innan vi for till Stefans lgh oh mös. Sedan har jag halvsovit på soffan framför coyote ugly som är såååååbra! :) +

Nej, dax att tänka på refrängen, skola imorgon skönt iallafall att vi har några lugna veckor just nu! *peppar,peppar ta i trä*

GOOODNATT!

Kommentarer
Postat av: M.

Haha, så sant så sant! :D vi för göra det!

2008-01-28 @ 20:15:24
URL: http://brooklynbackyard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0