sova?

Jaha.. borde inte jag sova nu? Ska upp om 5 timmar men är pigg som en jag vet inte vad. Orsaken till detta är att jag somnade i soffan vid halv 6 och vaknade vid halv 8.. Tänkte då att jag går och lägger mig i sängen och vilar 30 minuter till innan jag sätter igång med den stora biologipluggningen till imorogn men ickerå, vaknade halv 11 och nu är jag piggpiggpigg.. Förvänandesvärt många pratglada på msn nu med! :D haha

Imorgon eller klockan är ju över tolv så idag har jag biologi prov som jag nämde tidigare, har inte pluggat alls och vi får se hur det går, nästa vecka har vi iaf kursprov i biologi och då ska jag enda göra detta igen så känns inte så viktigt tills imorgon vilket det borde, prov som prov.

nananan, igår mös jag med Stina, vi låg i soffan och deckade, lagada mat och inte vad som helst utan lax, pressad potatis, sås, vitlöksbröd och gosallad, mar mycket gotti och vi bjöd även Julia och Patrik på maten vilket uppskattades! :D Sedan efter maten skulle vi ta tag i plugget men.. vi båda somnade ute i deras mysrum! God job girls, vilken bra start på det nya skolåret, hav väl att skylla på att vårterminen inte starta föräns nästnästa måndag, haha DÅ ska det bli ändringar! :)

Nej, nu skajag gå och käka en kiwi! PUSSKRAM

Ta mig tillbaka till USA! NUUUUUUU ;D

image43



Kommentarer
Postat av: Milla

Kom bara kom!

2008-02-02 @ 04:35:04
URL: http://kull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0