Stackars farfar

Naaaah, stackars farfar som ska måsta amputera benet.. Keep on holding!

Igår hände något bra, jag somnade på cirkus 10 minuter! rekord om man tänker på de senaste veckorna. vaknade även pigg&glad idag vilket var skönt, gick till skolan och hade kemi som faktiskt var rooligt idag (: käkade lite lunch och fortsatte med en biologilektion sedan var skoldagen över. Kort och skön.

Var på stan idag för att försöka hitta något att ha på mig på fredag då det blir middag hos Josse eftersom hon fyllt år. Hittade I N G E T roligt alls, eller.. basplagg osv men inget tills fredagen, får se vad som kan trollas fram. gick iaf hem och tog det lugnt, kikade på simpsons oh klockan 18:00 hade jag träning, var på boxning ikväll. Sjukt jobbigt var det också, gick ju i boxning för 3 år sedan. Det var kul då, frågan är tycker jag fortfarande det? Återstår att se, blir jag inte mer imponerad av sporten på måndag så ger jag upp boxningstanken. Annars är boxning en sjukt bra sport för den som vill bli fitt. På tal om träning så går det bra för mig, tycker det är riktigt kul att träna nu,har som mål att gå på spegeln 4 ggr/v. Mån-tis-tors-fre, är riktigt skönt att gå dit direkt efter skolan, träna och sedan kunna gå hem och inte göra nå, eller plugga osv då förstås.

Nu ska jag gå och läsa lite och påminna Stina&Jenny om träningskläder eftersom jag ska släpa med dom på spegeln imorgon, roligare att träna med någon än att träna själv. Känns som jag drar med någon ny varje dag haha.

SOOOOV GOTT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0