Tusan också.

Ja, idag hade jag tänkt att gå upp rellativt tidigt för att försöka få någon ordning på min dygnsrytm men det var lättare sagt än gjort.. Vaknade nämligen klockan 14:30 då papi ringde hem och väckte mig, hehe ojdå. Sedan ringde Emmy och då var det bara till att hoppa i mjukisarna (ja Stina du läste rätt) och gå ut, jag och Emmy tog oss en sväng ut till Äbro, tog det allmänt lugnt och tittade på massa kort osv :) Sedan var vi på Coop och handlade och sedan skjutsade hon hem mig, käkade lite rester från papis goda pastagratäng igår och sedan var det bara till att gå och möta Emmy igen för en prommis. Vi gick förbi "vårt" hus, förr gick vi alltid samma slinga och förbi ett otroligt fint hus som vi vill ha, var säkert ett år sedan vi gick förbi där senast men det såg sig likt ut :) Vi gick även in till Ida en sväng och sa hej.

Annars nu ikväll har jag, tro det eller ej, städat och tvättat :) Vikt massa kläder från tvättberget ( konstigt att 98% av alla kläder är mina hehe) Och det första pappa sa när han kom hem från jobbet och insåg vad jag höll på med var: Vad i helskotta håller du på med, är du sjuk på riktigt eller? :O Som ni märker hör det alltså inte till vardagen att jag gör så. Städade även mitt rum igår :D WOOOHOHOHO

Nej nu ska jag faktiskt [fuck:this] gå och packa väskan, lägga fram iallfall lite inför morgondagen :) Börjar med idrott klockan 10:05 på höga och har sedan kemi och efter skoldagen har jag fått med mig Biggan på ett träningspass. OCh efter det blir det hem, fixa osv sedan ut till Fnysi som ska ha kalas, hon fyller för överigt 19 år idag, GRATTIS!!! :D (eller igår eftersom klockan slagit 12) Vilket betyder att Josse fyller 20 idag, GRATTIS PÅ DIG MED!!!

Nu sova, GOD NATT!!!! ( i hopp om att få tillbaka dygnsryttmen, lycka till mig själv eftersom det är helg nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0