Winter

Ja, nu äntligen kan man säga att det är vinter igen, Snön har legat ett tag nu och just nu visar termometern -7 grader. MYYYYS! =)

Veckan har varit väldigt lugn än så länge iallafall. Lugna skoldagar och har hunnit med träning på spegeln både måndag och tisdag och var faktiskt även och sökte jobb igår, Televinken var det som fick bli offer denna gång. Det gick mycket bra och ska på utbildning så fort de planerat in den, innon några veckor om jag förstod honom rätt. telefonjobb är verkligen inget jag vill göra på heltid men vad gör man inte för lite extra i kassan varje månad? Intervjubolaget är inget att lita på, ibalnd har de inte jobb på flera veckor osv. Så svårt att planera då när man fortfarande går i skolan osv så prövar min lycka (?) på Vinken ist. Var grymt mysig miljö där iaf och trevliga var dem.

Imorgon är det första studentfesten vilkt betyder att om 1 år så är det dax för MIN första studentfest. Morgondagens tema är 80-tal och det ska bli kul att se bilder dagen efter HAHAHAHAHA. Och nej, är inte alls aundjuk på studenterna, BARA 1 år kvar att bita ihop. Har bra schema nu så kommer säkerligen att stå ut tills sommaren, och när man väl börjar 3an vet man att det är de sista så då kommer det också att gå fortfortfort. Men frågan är, vill man sluta skolan? JAAAAA, men inte lämna tryggheten med skolan. Säg vad ni vill men är det inte underbart att få gå till soklan och umgås med sina kompisar varje dag? Läxor, prov och annat skulle jag gärna slippa men annars är skolan underbar måste jag säga!

Nu ska jag kila och slänga in lite tvätt eftersom vi fått en ny tvättmaskin idag, WOOOHO!! :D
Sedan sova, är lite hängig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Äh erkänn att du är avis på oss?? ;)

2008-01-30 @ 22:09:43
URL: http://emmaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0