Helgert!

Sådär, då var helgen över och imorgon börjar sommarlovet på riktigt, eller sommarlov och sommarlov, ska mest jobba heeeeeela sommaren lång. Jaja, blir lite pengar iallafall=)

Fredagen spenderades hemma hos Sanna med massa knytmys, vi käkade allt möjligt! =) Vid 12-snåret trampade vi ner på stan och Hamnkrogen där vi inte vart så långvariga utan vandrade vidare mot Gennys där det var ett jädrans drag faktiskt, Kajjan vara abonnerad så alla gick dit ist. Vart efterfest hos Kicken sedan sove, jag och Stinsen kom hem klokan nio på morgonen haha.

Lördagen spenderades i soffan med täcke och kubbe titandes på tv bakom ögonlocken, är glad att jag ärvt "att inte bli bakis" från mamma, TAAAACK! :D Sedan middag hos Pia innan Emmy och Jenny kom hit på lite förfest. Vi snackade och läste i Bla bla bla-bkoen jag fått, står 3000 onödiga-saker.meningar där. Ganska kul att läsa faktsikt! Var meningen att vi skulle ner på Hamnkrogen men vi vart så sena så vi tog taxi direkt till Kajutan ist där det glatt shakades rumpa dryga timmen innan jag och Hanna blev bjudna på taxi hem till henne där vi deckade efter lite tjatter och rådgivning (=

Idag har jag softat hela dagen, var inte så bra väder så har haft en riktig hemmdag med undantag för en liten kvällspromenix runt stan. Såg En prinsessas dagbok 2 på tv4+, har missat den men vidare bra var den inte.  Satte mig hä efter filmen vid halv 12 och skulle bara kolla lite, har fortfarande inte kommit härifrån, men nu ska jag hoppa i säng och soooooova, dock inte trött ännu så får väl läsa lite i bla bla bla-boken. Imorgon blir det jobb mellan 13-21.


PUss&kram, sovgott(= (bilder kommer senare)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadå. :) Själv också? Jga har funderat på den utbildningen lite smått så.. Kanske vore skoj att vara CNC operatör och lönen är inte dålig, så kan min pojkvän lära upp mig, haha

2008-06-16 @ 12:03:07
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0