MIdsommarafton

Igår vart det ett skönt jobbpass, 9-12. Gick även kanonbra med, men det har det gjort den sista tiden *peppar peppar*. Vart en sväng på stan med Mamit efteråt, köpte en vit klänning tills idag och mätte sedan upp Hännit, vi vandrade runt på staden en snabbis innan vi gick ut på en prommenad, vart supervarmt, men eftersom jag vaknat 08:39 och började 9 så hade jag dragit på mig första bästa, mjukisar, myströja, sneakers så det var gaaaaanska varmt! Vi passerade iallfall Lidl och kännde hur sugna vi blev på jordgubbar så vi gick in och köpte det och choklad (svenska och inte tyska jordgubbar) Cyklade sedan hem och vilade en stund (läs: sov). Sedan kom Hanna och Majsan och hämtade mig så åkte vi ut till Brovalla och kikade på fotboll, Älgarna-Östersnd tror jag det var. Vart iallafall vinst med 3-1. Grattis=) Där satt vi även oh käkade upp våra chokladdoppade jordisar, MUMS!

Nu ska jag cykla in till stan tror jag, måste köpa strumpbyxor osv=) Sedan vid 3-halv4 bär det av mot norrfällsviken, familjen är där redan så blir så att vi bor med dom, även att papi fyller år på söndag men har ingen aning om vad jag ska köpa.. GE MIG ETT TIPS! Funderar på ett bidrag till ett par cykelskor eller nya löparpjux?Får se om jag åker hem imorgon ellerpå söndag, är ju party fleeera dgar där uppe:) 

Nej siså,  Puss&kram och HA en super Midsommar allihopa! 

ps. glöm inte 7 olika sorters blommor under kubben. ds. 

Kommentarer
Postat av: soffy

men detsamma bejb!!! synd att vi inte ses på midsommar, jag är ju i sundsvall, men ni tjejer får ha det så skoj iaf!:) hälsa allihopa;)

2008-06-20 @ 12:17:26
URL: http://sofiasjolander.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jag glömde sju blommor :(

2008-06-21 @ 13:40:09
URL: http://emmyz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men hej sötnos=)

2008-06-22 @ 19:28:51
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0