Onsdag

Gårdagskvällen spenderades hos Stina, även pappa Maxen visade sig vara sälskapssjuk men det är inte ovanligt haha. Får ta och gratulera Filip som muckade igår också. Vi hyrde två filmer, två knas/kassa somvanligt då jag och Stina får gå lös på videoteket. hahah

Nu ska jag dra en borste igenom håret och sedan trampa ner och luncha med mamit som inte blev igår då min mobil dog. Efter det blir dett jobb 13-21 men ska försöka gå tio min tidigare så man kan se fotbollen! =)

Vart så himla sugen på att åka utomlands då det vart sånt snack igår på jobbet, dra en ospec sistaminuten för en vecka och bara sola&bada. MUMSIGT värre, Kommer bli en nu nästa månad hoppas jag på, eller precis efter yran! Tur att jag kan styra mitt eget schema och vara ledig en vecka bara sådär.

PUSSSIKRAMISAR allihopa

Kommentarer
Postat av: tussie

jag är faktiskt i sundsvall nu, ska jag dra förbi gina åt dig någon dag eller?:D

2008-06-18 @ 16:34:14
URL: http://tussieline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0