Studenter

Måste bara få säga grattis till alla som tog studenten igår, läääääängtar så mycket tills nästa år då det är min tur! =) Idag började med sjukhuset klockan kvart i 9, prov kl 10, trappan kl 13 och sedan Studentmottagning till typ 19, Emmy och alla andra var så fina. Stora flickor och pojkar nu. Vart full fart hela dagen igår, när jag kom hem råkade pappa tippa en kokhet kopp te över mitt ben, gjorde sjukt ont måste jag säga! Vart bara till att byta om och möta upp Josse för att spela litt brännboll på ka5, bege oss vidare till psykparken och parta loss med alla studenter. Vart ganska kallt men då var det dax att bege sig till Gennys där det var studentfest. Mycker roligt men dock sjukt varmt där inne på dansgolvet, har knappt någon röst nu efter allt sjungnade/skrikande! haha Även att min Hena började gråta över presenterna hon fick av mig, hhiih I LOOOVE YOU! <3

Skulle haft skolavslutning i kyrkan klockan 08:00 imorse men vakande inte av väckarklockan.. Men dock var jag skitpigg när pappa sa hejdå halv 6 innan de åkte till sthlm. Skumt!

Justja, skulle bara jobba 4 timmar denna vecka man hade inget annat för mig i onsdagskväll så passade på att jobba då, vilket jag inte ångrar idag eftersom jag sålde 6st= 245p, känndes bra! =) Woooho. 

Nu ska jag duscha och sedan gå och handla lite inför kvällen, blir knytkalasmiddag hos Sanna med tjejerna! Mysis!(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0