Födelsedag!

Ja precis, igår  fyllde jag 18 hela år. Det firades med tårta och kalas, massa superfina saker! :D Känns otroligt skönt att jag också, ÄNTLIGEN blivit myndig. =) Fick blandannat massa pengar, smycken, drinkbok, kokbok, sista Stig Larssonboken, nya schimmermascaran, blommor, presentkort, och annat smink. Mycketmycket glad! :D Även att jag idag på jobbet fick VÄRLDENS sötaste halsband av Mallabuus, ett otroligt sött silverhjärta vart/är suerduåerglad över det! Justja, sist men absolut inte minst fick jag bland annat en tavla av Stina, vad kan den vara 50*35, med MASSA mindrehopklisstrade bilder på oss två, säkert 50 bilder. ska hänga upp den på väggen nu strax. Otroligt kul att få minnessaker, önskade mig det också så jaa, kul att ha kvar! :D

Ídag började jag dagen med lunch på rutiga tsm med Stina och Biggan, fick dock kasta i mig maten eftersom den dröjde så och jag började jobba kl 13.. Var första "riktiga" gången jag ringde på detta projekt och det gick så sjukt jävla bra (ursäkta svordommen) Jag sålde bäst av alla, fick iväg 8 st sälj, YEIIIIIJJJJHAA! :D hehe provvis till mig eftersom det var över mål. Känns otroligt kul och peppande att få sånna här dagar, även att man blir sjukt peppad av alla runt omkring en. Vart även inkallad på Håkans kontor när han had en antsällningsintervju, han ville att jag skulle förklara skillnaderna på televinken och Ib eftersom hon tidigare jobbat på ib, och jaa.. sjukt att ens tänka tanken att gemföra dessa två eftersom att Vinken är så sjukt mycket bättre på ALLA sätt och vis. trivs himmla bra, sedan att alla som jobbar där är himmla trevliga är ju inte direkt negativt. hehe i förrgår fick vi ju även en nyhet, Vinken ska i sommar öppna ett kontor på Cypern där vi chansen att jobba, samma som nu bara att man sitter i ett annat land! :D

Nu ska jag snart kojjsa, leka lite med min nya mobil och hitta massa nya finesser =) ehhe, kanske lite oc med va! haha, sedan ska jag ju ladda inför imorgon med, alla tjejer kommer ju på tårta och förfest! Kommer blir grymt kul tro jag iaf =)

Lägger upp en bild på nymobilen, älskar grejjen med att det bara är tuch =)

 image69

Kommentarer
Postat av: Mallabuus

vilken tur att du blev glad för halsbandet gumman ;D
puss påre :D

2008-04-03 @ 21:50:40
URL: http://malinannajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0