Pinsamt!

Jahaja, då var det sista dagen som omyndig då ( om jag inte mot all förmodan skulle omyndighetsförklaras någon gång i livet) Det känns skönt att, äntligen få fylla 18 år.

Igår bakade jag supergoda chokladmuffins, och städade lite, duktig flicka!=) Och låg såklart uppe till halv 4 och kika på OC.. vilket ledde till en försovning imorse, skulle upp halv 9 och börja fixa och dona lite här hemma eftersom släkten kommer imorogn och jag ska upp till mamma idag och bli firad där men vakande halv 11.. SURT

Och till rubriken, tidningen ringde nyss och ville göra en intervju trots att jag svarat utförligt på frågorna. Jag undrar vad dom kommer koka ihop för soppa i morgondagens tidning.. hahah lite komiskt att under det 15-minter långa samtalet kom vi fram ill att det var mammas gammla kompis som ringde mig från övik, HAHAAH. VÄrlden är allt liten.

Nej, nu ska jag fixa mig lite innan det är dax att infinna sig på televinken kl 1 för 4h jobb (:

hehe, imorgonimorgonimogon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0