Snöstorm.

Minns när jag för en månad sedan skrev om att jag ville ha snö, det var mitten på februari och bart på marken, nu är det snöstorm ute och jag är inte lika säker på att jag vill ha den längre.. Mega-super-mys-vinter eller inget alls!

Dagen har varit okej, sovmorgon, biologi, miljö där vi som vanligt bara fick narvaro och sedan jobbade vi vidare med vårt bidrag till "klimatkampen" , lunch- äcklig gryta a´la Navet oh äcklig veg-rätt.. Sedan var det engelska och den gick ju ganska fort. Efter skoldagen vandrade jag och Stina ner på stan för en fika på rutiga, vart varsin Bagel, MUUUMS.  SAknar det grymt mycket från USA, bagels m. creamchees i alla dess olika smaker. La även undan en myströjafrån Vero som jag ska gå och köpa imorgon påvägen till skolan med. Mötte sedan upp Emmy och hyrde film, for hem till Kalle som för övrigt fyller 21 idag, grattisgrattis på tårta och sedan hem. Har bara varit hemma och myyst framför tvn ikväll, såg en film och naturligtvis slutade det med att jag satt och bölade i soffan på slutet av filmen. haha.

Dax att införskaffa ett nytt tangentbord tror jag nuva.. tangenten C vill inte hänga med, man får banka ner den för att det ska bli ngt. Men lär nog bli en laptop om en månad ungefär med, wiiiehooow!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite, sov gott allesammans! Justja, idag fixade och trixade vi även med de kommande Projekt Arbetet vi ska göra, kommer bli helt Awsoooome!

image85

Sprock och Emmy en lördagsnatt uppe i slalombacken. Som vi racade! =)

Kommentarer
Postat av: tussie

eyey,
nu har jag börjat läsa din blogg;D

2008-03-26 @ 00:46:21
URL: http://tussieline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0