Onsdag

Dagen har varit bra faktiskt, till och med solen hittade fram mellan de tunga molnen vilket gjorde mig på bra humör =) Har idag haft Biologi B-prov, det sista innan kursprovet den 11 tror jag det var. Hoppas att det gick bra, tyckte det var ganska svårt. Efter skolan fick jag skjuts av Micke ner på stan där jag träffade mami, vi gick runt och kikadepå massa kläder oh köpte ett vitt/blått linne från H&M med en volang längst ner, super sommrigt tycker jag. Gillade det enormt och det bästa var priset, endast 98kr. woho =)

Väl hemma satte mig ner och började plugga in till svenska provet som jag ska göra nästa vecka, hoppas det går bra.  Innan det var dax att cykla iväg till jobbet för att jobba 17-21. Igår jobbade jag 13-21 och det gick skitdåligt, fick inte iväg något sälj innan rasten och på kvällen 3 st=96p=24p förlite. Uscha, där ryker provitionen som jag glatt jobbat ihop, Jobbet kan värkligen ha sina bra och dåliga dagar, i lördags sålde jag 8st=302p på 5½h och igår sålde jag 3på 7h.. ja ni förstår. Idag gick det också myket trögt, fick iväg två sälj iallafall. Uscha, hoppas det går bra imorgon, är ledig från skolan så ska jobba 9-17. HOPPASHOPPASHOPPAS ATT DET GÅR BRA!!! :D 

Nu ikväll har jag klickat hem lite saker, vart en mjukisdress, en svart och en grå sommarklänning/stranklänning/softarklänning, ett grått/vitt-mönstrat linne och en svart hög kjol. Allt från H&M. Hoppas det levereras snabbt så jag får kläderna typ.. tills fredag skulle inte vara helt fel haha.

Nu ska jag hoppa i säng och sova så jag är taggad inför arbetsdagen imorong, ska luncha med mami med. Woho =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0