Sommar och sol

Visiten i stugan var mys och härlg, det var supervarmt så vi satt i shorts och linne och pressade lite så vart lite röd på bröstet. funderar stark på att solduscha eller något liknande inför sommaren för jag är så bleeeeeek. Men vågar inte med tanke på hur flammig man kan bli.

Idag har jag inte gjort så mycket, var hemma från skolan med tanke på hur kasst jag mått inatt, trode jag åkt på en sväng av magsjuka men snarare en lättare matförgiftning, dock bara jag i familjen/släkten som mått dåligt. Knasugt. Måde iallafall bra när jag vaknade imorse så ja, jag vet inte kanske var det bara magen som reagerade konstigt på något? 

Jobbade nu kväll iallafall och det gick inte så bra, men ny dag med nya möjligheter imorgon iallafall. Justja, fick löning i fredags, var MYCKET mer än jag någonsin trött, shooping imrong. Eihih =)

Nu ska jag sova, laddar hela veckan inför helgen, kommer bli kul! :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag såg din fråga i Englas blogg och en CNC operatör ansvarar för en datorstyrd maskin för mekanisk bearbetning av arbetsstycken. Med hjälp av maskinen tillverkar man detaljer av främst metall som ingår i kvalificerad verkstadsproduktion. Maskinen programmeras utifrån ritningar och CAD/CAM-underlag. Programmering kan skötas av särskilt anställda tekniker eller, vilket blivit det vanligaste, av operatören själv".

Bli inte arg för att jag svarade, haha, men min pojkvän jobbar med samma sak. :)

2008-06-01 @ 20:44:49
URL: http://lising.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0