Deg på jäsning!

Woho, nu står bulldagen och jäser ska bli grymt gott med en varm kanlebulle och ett iskallt glas mjölk ikväll lagom till att pappa kommer hem från jobbet! Idag kom även min klänning som jag beställt från style by stars, jag vet inte vad jag tycker om den.. Men testade den med en annan topp till, så såg den ut som en gullig kjol, blir nog en keeper trots allt, eller jag vet inte?

Hittade en bild på facebook från förra sommaren, detta från klubben Home. Måste ta och prata med Elli och Karro med, lovat att komma och hälsa på, såg att sj har biljetter nu från 25 kr om man reser i januari så typ 50 kr tue och retur är inte illa, sånd bara att det tar 9 timmar med tåg.. Elli kommer från gbg och Karro från malmö men båda befinner sig där nere nu eftersom ellipelli pluggar. Millan kanske också är sugen? Hoppas!



Svettiga och äckliga efter timmtals dansande, tror vi gick därifrån vid 5 på morgonen eller något sånt, kan säga att våra fötter var nåååååågot risiga, ajsingvajsing.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hena klart vi ska åka dit då! :D det ligger ju i Kalifornien och hur bra är inte det på en skala på 1-10, 11!!!!!



p.s hoppas dina bullar klår farmors nu ;)

2008-11-14 @ 10:29:08
URL: http://whattodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0