Färjan =)

Ikväll gick det bra på jobbet, eller det känndes inte så bra men när man kollar på resultatet så var det bra. Jobbigt att sitta på ett asa-svårt projekt där man ska sälja 0,3/h.. Sålda 2st på 3h sedan satt jag en timme på smf2 och där ska man ha 1,3/h och jag fick iväg 2st på en så woho! Lääängtar tills nästa vecka, då ska vi flytta in i nya lokalern. Kommer bli roligt eftersom det blir ett nytt viasat-projekt med. Saknar!

Längtar tokamycket till ungefär om en månad, först Alpern och 6 dagar efter hemkomst är det julafton, sedan 3-4 dagar efter julafton bär det av till Åre för en veckas mågott med massa vänner. Kommer bli sjukt kul och jag kommer bli sjukt pank, Men det är det värt!

Nu ska jag se kvällens färjan-avsnitt, kommer förhoppningsvis somna med datorn i knäna. Ska upp klockan 6 för en powerwalk innan skolan.Sov gott allisammans!

Kommentarer
Postat av: Sofia

men nice med fjällleen=)

2008-11-11 @ 12:58:01
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0