Halsfluss!

Mysigt, förstår inte varför just jag, flera gånger per år får problem med halsen?  Igår var det först jobb och sedan kalas. Fick lyssna på ljudfiler så jag slapp prata. Inte så kul dock.. Eftråt var det hem till Pia för att gratta henne med hela tjocka släkten. Vart gomat och gofika och mysatt umgås med familjen en hel helg utan att gå ut. Låg iof deckad hela fredagen och tyckte synd om mig själv. Men det får man ibland. Vart även väckt inatt ett par gånger, springade i trapperna uppochner, någon som skulle upp med datorn och läsa bloggar och sedan decka bredvid mig ett par timmar. Haha, kul att prata med påverkade personer som inte tror att dom är det alls. Men vi såg ju hur  det gick att skriva i adressfältet..

Idag blir det en såndär mysig slapparpluggsöndag, pappa jobbar till klockan sju så får väl göra fika eller något till honom då, vi firade ju honom igår eftersom han var ledig då=) Världen bästa pappa! Tror också jag ska kolla om han inte är sugen och åka ut till Farfar på kyrko en sväng och tända ett ljus.

Veckan blir ganska enformig, pluggpluggplugg
Måndag: Jobb
Tisdag: Plugg
Onsdag: Svenska B nationella 5h
Torsdag: Historiaprov
Fredag: Miljöprov och Samhällsprov

Emmy, Jag & Madde hemma hos Ems faster i sundsvall innan vi begav oss in till City och
beskådade älskade Håkan Hellström och njöt för fullo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0