Hej då Robin E!

Vart en lugn och skön hemmakväll efter jobbet, käkade pizza och drack mjök medans papsi och jag såg på idol och singing bee. Jag personligen kan inte bestämma mig för vem jag gillar bäst, eller jo.. Katrin, helskön brud vars blogg jag läst väldigt lääääääänge, Hon är som hon är, gilla eller gilla inte, tror det inte finns något mellanting där. Annars är ju Kevin störtskön, gillade inte alls Robin B först men han bli bättre och bättre, Anna och Alice har båda grymma röster, ja. Sluttyckt nu.

En av mina favoriter är iallafall Gavin deGraw  

.ÅÅÅÅÅÅH vad jobbigt, när man äntligen gått och lagt sig och börjar slappna av blir mman törstig, måste resa sig ur den varma sängen för att gå och hämta vatten, LESSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0