Söndag igen.

Gårdagen var sjukt kul, vet inte riktigt var jag ska säga men jag och Malin var iallafall utklädda till Bröderna fluff, krullperukerna på =) Var typ 8- inatt så vart taxi hem, skööööööönt. Både Malin och jag somnade nog innen vi ens hade fått huvudet på kudden.

Idag har jag pluggat lite psykologi eftersom att det är prov på onsdag, sett litt film och käkat bakismat, PIZZA! :) mums. Nu ska jag sova, förhoppningsvis har jag inte ont i halsen imorgon heller, håller tummarna! Tur att jag inte jobbar förän på torsdag.

Blir så jäkla less, Lars var sjukt kul i fredagens avsnitt av idol, haha! Idol är inte sådär seroöst som det var förut, det har tappat sin status så lars gjorde helt rätt. Mer sånt underhållande tack!


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha förstår det, skadeglädjen är somsagt den enda sanna glädjen:) haha precis, men ja timråiterna måste ju börja vända tabellen upp och ner för att se timrå i topp ;) jadå ganska så najs, men hade lite förlite tid bara :(

Haha, luungt, jag tackar per för att han sa det till mig så jag slapp gå dit med;)

2008-11-03 @ 22:32:06
URL: http://lisawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0