High school musical 3

Igår så gjorde jag typ.. ingenting! Städade lite på rummet, pluggade lite  och bara var, njöt totalt av lovet. På kvällen vart det High dchool musical 3 på bion med Malin, den var bra. Sjukt snygg "Troy" är, GRRRR ;) Efter bion vart det en kall prommis hem hit, massa snack och sedan soooove ;) Vaknade däda som 2 sillar idag, ingen av oss hade lust att gå på jobbet, upp kom vi och till jobbet men inte mycket mer än så. Inte varit min dag idag, nytt projekt på jobbet, sjukt svårt!!!!!!

Funderar på att få med mig pappa upp på jysk, vill kika på nya lådor! =) Fick imorse ta vinerjackan för första gången i år, var 0,1 grad varmt imorse, nu är det kallt, vintern står och knackar på dörren! Inte mig emot  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0