Regn.

Idag har det regnaaaaat hela långa dagen. vaknade imorse och ville inte kliva upp ur sängen med tanken på att det vore skönare att ligga kvar under det varma duntäcket och kura ner huvudet bland de gosiga kuddarna än att gå den 25 minuter långa vägen i regnvädret till skolan för att ha tråkigaste ämnet, miljö! Hörde att pappa var hemma så drog mig upp iaf. och tiggde till mig skjuts till skolan. SKÖNT!

Dagen gick ganska fort, vi var ner på banken och öppnade konto för Tysklands-resan och satt in lite, samhällen är alltid rolig och sedan var jag förbi ind. dans och kikade om jag ville läsa den kursen och det vill jag inte göra!! Vart sedan raka vägen upp till farmor med familyn och keka lax med gósåsen, mumsillibabba (góefterrätten med förstås). Tog med mig mina polkisar som vi säljer för klasskassan och skulle proppsa  på henne en eller möjligtvid två styckna men hon ville köpa hela påsen alltså 7 st. TACK! =)Jag hade lätt kunnt köpa dom själv om jag bara tyckt om dom vilket jag inte gör..

Nu ikväll har jag varit leeedig från jobbet vilket alltid är skönt och bara haft lite plugg, 25 st svenskaord som det är förhör på imorgon men jag gjorde det med ackuratess så det ska säkert gå bra och inte bli någon batalj mellan mig och läraren! ;)

Nu, ... ZzZZZzzzZZzZZZzZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0