Skogsmulle!

Idag var det en härlig dag, sovis till 9:40 och sedan psykologi, alltid lika roligt. Käkade pasa med korvsås till lunch och sedan var det dax för exkursion, vi skulle bedömma den biologiska mångfallden i två olika typer skog gick bra och jobbet ikväll gick pissigt. USCHA! Lesslessless, bara att bita ihop, alltid lika kul den 25e må jag säga! :D

Nu ska jag lägga mig och läsa lite gossip girl, måste även passa på att säga Grattis till faster A-L som fyller år idag! grattisgrattis!

    

1: Jen och jag, 2: Poolen Cypern, 3: Random deckad kille på kalypso ca 07.00, 4: En strand i Cypern, 5: VA SAAAARU?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gaaash jag vill tillbaka!!!! :D

2008-10-15 @ 20:40:34
Postat av: jennyThomassen

Gaaaash jag vill back! Särskilt den sista bilden, är jag full eller bara allmänt comfused? ;)

2008-10-15 @ 20:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0