Söndag

Då var denna helgen slut, tvärrrrrr! Hade velat haft lite mer tid åt pluggandet som det inte blivit mycket alls av, men kan inte hjälpas, eller kan det? Idag har jag jag gjort en rolig grej iallafa,, vi bokade biljettern till timrå-Modo som är den 30.e i Eon, jag och Sofia är modoiter medans Malin är timråit så ska bli kul haha! =) Somsagt idag har det jobbats, gick bra! Bara en vecka kvar sedan ska jag dra ner på jobbandet, ggr/v MAX! (svårt, det är så kul den 25,e varje månad) tur att man gillar kollegorna iallafall annars hade jag aldrig stått ut! :) Pappa skjutsade farmor till bussen imorse, de skulle åka Cinderella, nämnde igår att jag ville sticka en grå halsduk så hon hade skickat med stickor och garn med Papi, wihho :D

Nu ska jag gå och kika på lite tv sedan är jag somsagt överöst utav plugg.. :(

Måndag: English grammar test 1-12 & jobba
Tisdag: Göra ett genetikprov som jag missat (från förra året) & jobba
Onsdag: English grammar test 2nd part
Torsdag: Jobba
Fredag: Svenska muntilgga nationella & jobba
Lördag: Jobba
Söndag: NJUTA AV ATT DET BLI EN VECKAS LOOOOOOOOV! =)

Kommentarer
Postat av: sofia

oj nemen tack så mycket!=) klart jag kan, du kan ju fundera på hur du vill ha oså=)

2008-10-20 @ 21:35:24
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0