Ett gott skratt förlänger livet! (Hoppas jag på)

Ja, i lördags var det ju somsag personalfest- kräftskiva! Var sjukt kul och det var ganska livligt om man säger så haha. Vart lite filmer med mycket skratt på, skrattar till tusen varje gång jag kikar på dom så nu hoppas jag att jag kommer leva de där extra 5 åren som man inte få tillgodo när man är vänsterhänt! :D haha

Skola idag sedan hem och keka innan jobbet, gick super ikväll. Hoppas det håller i sig! Nu har jag precis gjort klart samhällsarbetet, eller mest bara sammanställt det. Ska redovisas muntligt imorgon men det kommer gå super. Inge stort alls.

Nu ska jag hoppa bums i sängen och ögna igenom svenskaläxan till imorgon- Yes, ögna är ett av orden som vi har i glosa! =) 

PUss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0