Heeeelg

Jag gillar fredagar! Gillar kännslan av att gå från skolan ner mot stan och veta att det är två dagaras ledigt även om väskan alltid är toktung pga. alla skolböcker som skall konkas hem för att förhoppningsvist bli lästa.

Var in och beställde mina glasögon idag, två par. KOmmer se ut som ett toka i dom, passar inte alls i glasisar. Har haft mkt dålig syn sedan jag kanske var 6? Hade glasisar som liten men kom in i trotsåldern och våga vägra. Använt linser lite nu och då men nu jäklar ska man bli glasögonorm igen. Efter att visat och rådfrågat massa kompisar, mamma osv skulle jag visa de 4 par jag lånat hem för pappa, han tyckte att alla fyra paren var superfula. Tack för hjälpen dude! =)

Har en tycka-synd-om-mig-själv.kväll idag, nejdå men en bara-ta-det-lugnt-kväll iaf! Kikar just nu på Mamma Mia på datorn, sett halva och den är hittills ganska precis likadan som när jag såg musikalen förra sommaren på Broadway i NY. Saknar den tiden, och framförallt er tjejer!

Nu ska jag gå och hämta ett glas av pappas hemkokta rödvinbärssaft, mycket mumsigare än dricka! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0