mysus!

Dagen började bra med lite sovmorgon, hade miljökunskap, svenska och samhälle. Ordkunskapsprov på savenskan vilket gick super, MVG =) Hade även samhällsredovisning, grupparbete men Michaela var inte där idag så jag fick redovisa själv men det gick bra, Jörgen tyckte att jag hade fått med allt.

Vart middag hos Pia, tacopaj MUMMA sedan hade papi bakat äppelpaj till efterrätt, Mumsus! :) Annars var det myskväll med brudarna ikväll, vi såg Juno och Dagboken som jag iof sett tidigare men sjukt mysig film. Tack Lollo för skjutsen hem. :)

Nu ska jag hoppa i sängen, ska jobba lite imorgon 11-15, egentligen är det till 17 men hade planer med Emmy så de får nöja sig med 4 timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0