Nätshopping!

Här sitter jag och lyssnar på Lena PH-dansar i neon, coldplay  och nätshoppar, farligt med detta, att det är så lätt att bara klicka hem något ;) Har beställt ett par uggs, dock levereras dom inte föräns om ca en månad, sorgen! Vart också lite klänningar, tunikor,blusar och mössa&vantar från h&m. SÅ skönt att man får hem allt och sedan testar man och skickar tillbaka det som inte passar med den bifogade "tillbakaskickslappen" och sist betalar. Alltid skönt att få pröva i lugn och ro och till massa olika skort etc. Och mamma, du kan vara lugn shoppade massa på reaavdelningen.

Idag har det varit en lugn dag, vi träffades för att göra lite projektarbete sedan var det historia och psykologi innan det var dags för att traska hemmåt och lite städning tog fart. Nu ska jag gå och kika på lite tv och dricka en kopp te, MUMS!

Grinar förövrigt en skvätt då jag lyssnar på coldplay som spelade i globen förra veckan, jag och emsen hade biljetter som vi sålde, vi fick något knäpp alltså, kan meddela att jag i torsdagskväll satt på jobbet och halft grinade av ånger.

SOVGOTT SÖTNOSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0